KADONNEET VIINAPULLOT LÖYTÄVÄT PERILLE ensi viikon alussa :D

<3

FRÄNKLIN ja niMeTÖn JeppE JA ÖLssIKä'nnYKKÄ

SyNsTKÄRit OLi JA siTTEN HihiÄHihIHitimmE PaLJON jA A´JOimME TAkSILLA ja KäVIIMME AlkKOSsSA JA OLi jÄnnÄÅ ;D mo

 

JATKAKAA

JATKAn :D

sitten SamuuMUimme MElkein jonneKKin liNkkipYsäkille Ja joimmE VettÄ ja ostIMme tupakkiaA :DDD

 MeniIMME kÄnppÄÄn al'A nImeTÖNj EPPE Ja Oli KOvaT patJat ja EI Sohvaaa :d

 hän sSAnoi TUMS TUmps xDdddddd-----------------------VAIKKKA se on UNTSUNTSBABY<3

Ja PAras niiItten viiiNApulloJen löYtyyy ;DDDDD



JA h'ÄN oLi SUruLLinen KOskA ME eMMe LäHteNEEt HÄnen KANssaan KAHvilleEE.

MUtta KOSka HÄn Oli HiemAN vTIun RUMa JA tyhmÄ JA MelkO VammMAINen, EMMe vOIneet LähTEÄ KahvVILLE.

JA HÄnelläÄ Oli TArJOta VAin JOku HIKinen LIhaPIIRKKKa

-JA HÄn NauROi KoskA MInä, ÖLSSIKATJA, En OSannUT OleVINAAn TEhdÄ MiTÄÄn oOIkein HÄnen ITun HUOnOssa KEittiÖSSä.

VIttu. MIulle EI VIttuiLLA. PErkELE.

JA SIT SE tuLi PÄÄllE Kun YRitiMME NukkUA.SAAATANA. hikinen 100 kILoiNEN MieS.

PanICU.



JOS se Ei TuO VIInaPUllOJA VAhinGGONKorVauKSESKSI miTKÄ LuPaSI NIIn HänNEN TEsTTIIICCLETI KärSIväT.



mo------------------->KUVIA TULEE PIAN<-------------------------------


<3___ölppiEMMA & ölppiKATJA___<3